News:

Srecnu Novu 2023. i puno uspeha u tipovanju zeli BonusTipovi Tim

Main Menu
Welcome to Bonus::Tipovi::. Please login or sign up.

November 23, 2024, 05:59:55 PM

Login with username, password and session length

Shoutbox

El Fenomeno

2020-11-28, 18:33:33
Tip za danas prosao uz odlicnu kvotu.

El Fenomeno

2020-11-26, 17:17:14
Postavljen tip i za veceras.

El Fenomeno

2020-11-25, 16:41:36
Postavljen tip za 25.11.2020.

El Fenomeno

2020-11-24, 17:44:40
Posle duze pauze sajt BonusTipovi ponovo online  .[ap].

El Fenomeno

2020-11-22, 15:34:06
Pozdrav drugari

AUDI Fun club

Started by El Fenomeno, December 01, 2009, 12:12:34 PM

Previous topic - Next topic

El Fenomeno

Novi Audi A8 konačno i zvanično



Najavljeno â€" učinjeno. Audi je zvaničnu svetsku promociju potpuno nove, treće generacije svoje najveće limuzine održao u Americi (tačnije u Majamiju), dok prodaja startuje u martu naredne godine.

Predstavljanje novog A8 je istovremeno i kulminacija svih ovogodiÅ¡njih dogaÄ'aja kojima ova nemačka marka obeležava 100-godiÅ¡njicu, ali i odgovor na novu BMW seriju 7, kao i obnovljenim verzijama Mercedesa S i Lexusa LS.



Rupert Štadler, predsednik Upravnog odbora Audi AG je još ranije izjavio: "Audi A8 predstavlja vodeći model našeg brenda. On predstavlja sve za šta smo mi u Audiju sposobni. Naš cilj je da se što više približimo savršenom automobilu."



Podsećanja radi, dosadaÅ¡nji Audi A8 je uz nekoliko doterivanja na tržiÅ¡tu prisutan joÅ¡ od 2002. godine, a nova generacija donosi veće dimenzije, poboljÅ¡ano upravljanje, veći komfor u prostranijoj kabini (elegantni stajling, najkvalitetniji materijali, prednja sediÅ¡ta sa mnogobrojnim mogućnostima podeÅ¡avanja, ventilacijom i masažom), unapreÄ'enu bezbednost, moderniji izgled (uz nezaobilazni single-frame veliki prednji gril i LED svetla) kao i paletu motora u kojoj se u početku nalaze:

4.2 FSI sa 372KS i 445 Nm (ubrzanje do 100 km/h za 5,7 s, najveća brzina 250 km/h, potrošnja 9,5 litara na 100 km, emisija CO2 je 219 g/km)

3.0 TDI sa 250KS i 550 Nm (6,6 litara na 100 km, 174 grama CO2 po km)

4.2 TDI sa 350KS i 800 Nm (ubrzanje do 100 km/h za 5,5 s, maksimalna brzina 250 km/h, potrošnja 7,6 litara, emisija CO2 je 199 g/km)

Kasnije stižu i drugi motori, meÄ'u njima i 3.0 TDI sa 204KS (potroÅ¡nja 6 litara na 100 km i 159 grama CO2 po km), 2011. sledi i novi S8, dok hibrid stiže tek 2012. godine.





Naravno, tu su i Quattro pogon na sva četiri točka i aluminum Audi Space Frame, kao i osmostepeni tiptronic menjač, Start-Stop sistem i regeneracija kočione sile, Audijev MMI sistem, Bang & Olufsen sound system (sa 19 zvučnika), Drive Select selekcija režima vožnje, adaptivno vazduÅ¡no ogibljenje, Pre-Crash-System, adaptivni cruise control, Audi side assist, a 2011. će se u ponudi naći i L verzija sa dužim meÄ'uosovinskim rastojanjem.

Å to se dimenzija tiče, stvari stoje ovako. Novi A8 je dugačak 5137 mm, Å¡irok 1949 mm, visok 1460 mm, meÄ'uosovinsko rastojanje iznosi 2992 mm, zapremina prtljažnika je 510 litara, točkovi su od 17 do 21 inča, a koeficijent otpora vazduhu kod verzije 4.2 FSI iznosi 0.26.









Cene u Nemačkoj:

3.0 TDI (sa 250KS) staje 72.200 evra, 4.2 TDI ima cenu od 90.800 evra, dok 4.2 FSI košta 89.300 evra.
 


Preporuka za clanove:
Pre postovanja na forumu obavezno procitati pravila foruma.

Pre postavljanja tipova obavezno procitati pravila postovanja za: Zajednicki tiket, Tipovi dana