News:

Srecnu Novu 2023. i puno uspeha u tipovanju zeli BonusTipovi Tim

Main Menu
Welcome to Bonus::Tipovi::. Please login or sign up.

November 23, 2024, 11:08:12 PM

Login with username, password and session length

Shoutbox

El Fenomeno

2020-11-28, 18:33:33
Tip za danas prosao uz odlicnu kvotu.

El Fenomeno

2020-11-26, 17:17:14
Postavljen tip i za veceras.

El Fenomeno

2020-11-25, 16:41:36
Postavljen tip za 25.11.2020.

El Fenomeno

2020-11-24, 17:44:40
Posle duze pauze sajt BonusTipovi ponovo online  .[ap].

El Fenomeno

2020-11-22, 15:34:06
Pozdrav drugari

SKRILL....(Moneybookers)

Started by El Fenomeno, November 06, 2007, 02:16:54 PM

Previous topic - Next topic

El Fenomeno

Pa to nije nikad bio problem, tehnicki se mogu otvoriti dva naloga na istu osobu ali nikako nije moguce koriscenje oba naloga u isto vreme. Sada im je mnogo bolji support i email podrska pa je lakse izaci na kraj sa njima, dok je to ranije bilo mnogo teze.
 


Preporuka za clanove:
Pre postovanja na forumu obavezno procitati pravila foruma.

Pre postavljanja tipova obavezno procitati pravila postovanja za: Zajednicki tiket, Tipovi dana

Trulex

Dodao sam karticu na moneybookersu i uputio zahtev za verifikaciju, meÄ'utim kartica mi joÅ¡ nije bila aktivirana(slagali u banci), danas mi je kartica aktivirana , ali moneybookers neće da mi verifikuje karticu poÅ¡to je probao pre dva dana i kaže da kartica nije bila aktivna.Kako da mu kažem da je sada aktivna i da mi verifikuje karticu.Kada idem na verifikaciju kartice i tamo gde me pita da li je kartica za kockanje ili ne, stisnem Confirm i niÅ¡ta se ne deÅ¡ava, samo mi stoji uredno uneta kartica koja nije verifikovana.
U pitanju je intesa internet kartica.
Hvala unapred na pomoći
Pozdrav

El Fenomeno

Pre svega dobrodosao na sajt.

Nisi smeo da udjes u proces verifikacije dok ti se ne aktivira kartica ali dobro, sad je gotovo ali sve moze da se ispravi.
Ne znam da li si upoznat kako funkcionise proces verifikacije sto si mogao da procitas i na prethodnim stranama jer se mnogo pisano o tome. Prilikom verifikacije moneybookers automatski skida sa kartice iznos od 1-2.99 eura koji ti proveris na izvodu i upises tacan iznos u cent na moneybookersu.
To je u principu ceo proces i vrlo lako se odradi.

Posto si ti u to usao prerano moras im poslati mail da ti odobre ponovnu verifikaciju. Sa leve strane imas opciju Email support.
Zatim idi na My profile, pa na Manage credit/debit cards, izaberi I'm trying to verify my credit/debit card but there is a problem.
Otvorice ti se nekoliko opcija a ti klikni na prvu i posalji im objasnjenje problema.

Ako bude nekih problema slobodno se javi.

pozz
 


Preporuka za clanove:
Pre postovanja na forumu obavezno procitati pravila foruma.

Pre postavljanja tipova obavezno procitati pravila postovanja za: Zajednicki tiket, Tipovi dana

markorg

Pozdrav!
Sve mi je jasno u vezi moneybookersa ali evo imam problem! Naime sve sam uredno odradio: otvorio VisaVirtuon karticu u Raiffausen banci, otvorio moneybookers nalog, isao na add card itd.... i nakon svega krenuo u verifikaciju kartice. Na racunu sam imao novac uplacen i to je znaci ok. Medjutim dva puta sam pokusao i javljalo je TRANSACTION FAILED. Ok, otisao sam nakon toga do banke da vidim o cemu se radi i rekli su mi na salteru da je do njih problem, tj. sistem je u zastoju i da ce za pola sata biti sve ok. Nakon sat ipo pokusao sam i treci (poslednji) put transakciju, medjutim nazalost opet neuspesno. E sad moneybookers daje mi poruku da u narednih 24 sata ne mogu ponovo pokusati verifikaciju (i to mi je ok i jasno). Medjutim posle 24 sata nastaje problem, pa i sada nakon 100 sati od tada, jer kada idem na "verify", moneybookers javlja sldecu poruku:

We are unable to debit payments from this credit/debit card. Please either try another credit/debit card or an alternative deposit option.

Mozete li mi pomoci, bio bih Vam zahvalan, i unapred se izvinjavam ako je o ovom problemu bilo i prethodno reci a ja to nisam video!

El Fenomeno

To je u principu slican problem kao i onaj iz prethodnih postova. Jedino resenje je da ih kontaktiras.

Sa leve strane imas opciju Email support.
Zatim idi na My profile, pa na Manage credit/debit cards, izaberi I'm trying to verify my credit/debit card but there is a problem.
Otvorice ti se nekoliko opcija a ti klikni na prvu i posalji im objasnjenje problema.

To bi bilo to, ako ti bude trebala pomoc slobodno se javi.

pozz
 


Preporuka za clanove:
Pre postovanja na forumu obavezno procitati pravila foruma.

Pre postavljanja tipova obavezno procitati pravila postovanja za: Zajednicki tiket, Tipovi dana

markorg

Kad uradim sve to oni mi daju neka njihova objasnjenja, zasto i kako je to moglo da se desi, ali ne vidim mogucnost da odatle njima prosledim moje objasnjenje!
Hvala jos jednom!!!

El Fenomeno

Probaj onu opciju da ti je istekla kartica i da hoces da ubacis novu. To ti se isto nalazi tamo u tom delu za probleme vezane za karticu.

Ako ni to ne pomogne onda imas u tom delu takodje i General 'My Account' enquiries pa tu mozes objasniti svoj problem i poslati im mail.
 


Preporuka za clanove:
Pre postovanja na forumu obavezno procitati pravila foruma.

Pre postavljanja tipova obavezno procitati pravila postovanja za: Zajednicki tiket, Tipovi dana

markorg

Postovani admine,
pisao sam moneybookersu o problemu iznad navedenom, o kome smo raspravljali i stigao mi je od moneybookersa sledeci odgovor:

Thank you for contacting Moneybookers Customer Support.

Following on your query, please be kindly informed that according to our records your Moneybookers account is fully active and operational for all your desired payments and we have no restriction on using your card in our system. As per our records your attempts to verify your Visa card have failed as your bank/Visa card issuer have declined the transactions. In this respect, please be kindly asked to contact your bank directly and ask them to confirm for you releasing any restriction from their end on using your Visa card in our system. Once they confirm for you that, please start the verification of your Visa card through the View Limits section of your Moneybookers account.

We hope you will find this information useful. Should you need any further assistance or have any questions regarding to any of Moneybookers services, please feel free to contact us and we will be more than happy to assist you.

Best regards,
Emile
Customer Support
Moneybookers Ltd

Medjutim stvar je nepromenjena!!! Pomagajte :-)

El Fenomeno

Po ovome kako oni kazu nije nikakav problem kod njih vec kod tvoje banke i tu ces morati izgleda da resis problem. Ja ovako na nevidjeno ne mogu da saznam sta je u pitanju, sem da npr. nemas dovoljno novca na karitic ili imas neka ogranicenja pa banka ne dozvoljava depozit na moneybookers.

To mi jedino pada na pamet u ovom momentu, ne znam sta bi drugo moglo da bude. Inace, ja tu istu karticu iz iste banke koristim nekih 5 godina i nisam imao slicih problema kad je u pitanju moneybookers pa zbog toga ne mogu sa sigurnoscu da ocenim sta je u pitanju. NIje mi jasno!  .[hm].
 


Preporuka za clanove:
Pre postovanja na forumu obavezno procitati pravila foruma.

Pre postavljanja tipova obavezno procitati pravila postovanja za: Zajednicki tiket, Tipovi dana

markorg

Hvala ti puno na zalaganju da mi pomognes, ali ni meni stvarno nije jasno. Inace na kartici stvarno imam sredstava, i vise nego sto mi treba (hvala Bogu) :-) , ali uopste ne mogu da dodjem do onog koraka gde moneybookers uzima onu malu sumu sa moje kartice koju ja posle proveravam u banci pa ukucavam da bi verifikovao. Jednostavno kad kliknem na VERIFY on izbaci onu poruku. Cak sam i isao do banke, oni kazu da je kartica uredu i da niko nije nista potrazivao sa nje pa ni moneybookers. Jos jednom hvala ti na trudu, ako budes nesto saznao vezano za ovo javi, a ja sam sad poslao jos jedan mail moneybooku pa sta bude. Ako resim problem javicu, cisto da se zna resenje, ako jos neko bude imao slican problem.
Pozdrav!

El Fenomeno

Dobro je sto si im poslao mail jos jednom, ne treba da odustajes pa cemo da vidimo sta ce biti na kraju.  .[pozz].
 


Preporuka za clanove:
Pre postovanja na forumu obavezno procitati pravila foruma.

Pre postavljanja tipova obavezno procitati pravila postovanja za: Zajednicki tiket, Tipovi dana

markorg

Evo odgovorili su brzo, to je onako pohvalno. Objasnio sam im ponovo da ne mogu da verifikujem karticu i da i dalje imam problem sa tim, a oni su ovako odgovorili:

Thank you for contacting Moneybookers and sending us the information.

Please note that we have forwarded your request to the department in charge. They will consider editing the status of your credit card within our system in a due course. We will get back to you as soon as we have confirmation.

If you need any further information, do not hesitate to contact us.

Thank you for using Moneybookers!
Kind regards,
Zheni
Moneybookers Team

Pa sad videcemo sta ce biti na kraju!

El Fenomeno

Sredice se problem, ne brini nista.  .[;-)].
 


Preporuka za clanove:
Pre postovanja na forumu obavezno procitati pravila foruma.

Pre postavljanja tipova obavezno procitati pravila postovanja za: Zajednicki tiket, Tipovi dana

markorg

Pozdrav,
problem sam sredio napokon! Jednostavno su mi poslali u mailu da je sada sve ok i da se izvinjavaju jer je doslo do neke greske kod njih u sistemu. Dakle, sa moneybookersom je sve ok, s tim sto nekada moras biti bas uporan!!!   .[help]. .[help]. .[help].   .[pozz].

delpjero

imam jedno pitanje  .[hm].. dali se mogu pare podici sa mb iako nije uplacivano nikad.
konkretno dobijanjem bonusa i nagrada obrtanjem u klad dosao sam do nekih para na mb. sad neznam dali da ih prvo povlacim ili da odradim jednu uplatu? kakav je savet? ako je opcija povlacenja onda me zanima na koji nacin da to odradim najbolje. onu verifikaciju adrese sam odradio a nikakve kartice i nista drugo nisam koristio.
hvala unapred  .[pozz].