News:

Srecnu Novu 2023. i puno uspeha u tipovanju zeli BonusTipovi Tim

Main Menu
Welcome to Bonus::Tipovi::. Please login or sign up.

November 23, 2024, 06:23:09 PM

Login with username, password and session length

Shoutbox

El Fenomeno

2020-11-28, 18:33:33
Tip za danas prosao uz odlicnu kvotu.

El Fenomeno

2020-11-26, 17:17:14
Postavljen tip i za veceras.

El Fenomeno

2020-11-25, 16:41:36
Postavljen tip za 25.11.2020.

El Fenomeno

2020-11-24, 17:44:40
Posle duze pauze sajt BonusTipovi ponovo online  .[ap].

El Fenomeno

2020-11-22, 15:34:06
Pozdrav drugari

OPEL ASTRA G-Najtrazeniji polovnjak kod nas!!!

Started by bp21, October 24, 2007, 09:56:34 AM

Previous topic - Next topic

bp21

 Opel Astra G ili Astra II je ubedljivo trenutno najtrazeniji polovnjak,u srednjoj klasi vozila(citaj srpskoj srednjoj klasi).....pa da vidimo zbog cega!?

Opel Astra II

Kada nemate dovoljno novca ne preostaje vam ništa drugo nego da se okrenete polovnjacima, u nadi da cete odabrati onaj najbolji prema dubini vašeg džepa. Vecini je važno da je to pre svega auto nemackog porekla – Folksvagen ili Opel (dok je Ford odavno u drugom planu), da je dizelaš, da ima dobru opremu – pre svega klimu, ali i da je jeftin. Ako je još moguce da je vožen samo subotom do crkve i nikada zimi, onda ste dobili na lutriji. Na žalost, realnost se retko kad podudara sa snovima, u kojima se cesto nalazi i opelova astra II.

Zašto Srbi žele astru II?

Astra nudi dosta za uloženi novac, relativno je jeftina za održavanje, a pri tome košta manje od ljutog konkurenta – golfa IV! Rekli bismo  sasvim dovoljno, zar ne? Pored toga, na najvecem evropskom tržištu polovnjaka (Nemacka), ponuda ovog modela je odlicna što poprilicno olakšava kupovinu. Druga, ali nikako manje važna prednost je što kasnija preprodaja ide brzo i lako, pogotovo ako je dobro opremeljena. Rezervnih delova za Opel ima na svakom koraku, originalnih i onih drugih. Servisna mreža je za naše uslove prilicno razgranata, a model je sam po sebi dosta poznat majstorima, zajedno sa najcešcim problemima koji uz nju idu.

Iako se nalazi u prodaji preko 7 godina, izgleda još uvek dovoljno moderno i sveže. Dizajneri su ovoga puta obavili bolji posao nego sa prvom astrom. Veliki izbor motora i pet oblika karoserije – karavan, limuzina, hecbek, kupe i kabrio, je više nego dovoljan da svako po svojim potrebama može pronaci idealnu opciju. Nudi dobru pasivnu bezbednost, a 4 osvojene zvezdice na uglednom EURO NCAP testu to samo potvrdjuju. U serijskoj opremi za bogatija tržišta je vec odavno imala bar 2 vazdušna jastuka, ABS i EBD, što samo dodatno utice na sigurnije i mirnije ponašanje prilikom snažnih  kocenja. Astra II se može podiciti 12-o godišnjom garancijom na koroziju, ali i boljim kvalitetom izrade od prve generacije. Doduše, neki vlasnici se žale na povremeno škripanje instrument table nakon 100.000 km, ali takvi su u manjini. Medjutim, neke boljke poput nestabilne elektronike, te problemi sa poprecnim ramenima i ležajevima prednje osovine su, na žalost, nastavili da se ponavljaju i u astri II. Benzinski motori su odli?ni, i traže samo redovnu zamenu zupcastog kaiša – poželjno na 60.000 km. Najpouzdaniji su oni snažniji sa 16 ventila od 1.8 i 2.0 litra, ali su i pirlicno žedni. Neko srednje rešenje predstavljaju agregati od 1.6 litara, bilo stari sa 8, ili moderniji sa 16 ventila i 100 KS. Najmanji motor od 1.2 litra i 16 ventila se mnogo bolje snalazi u manjoj korsi, i kod nas nije previše cesto u ponudi. Takodje, treba pohvaliti i izuzetan tvinport agregat 1.4 sa 16 ventila i 90 KS, koji je nedavno poceo da se ugradjuje. Ako svemu tome pridodamo da astra II ima dovoljno precizan upravljac, solidno ogibljenje, dobru ponudu prostora kako napred tako i pozadi, temeljnu zvucnu izolaciju, te dovoljno veliki prlltažnik i u hecbek verziji, onda možemo reci da je prilicno racionalna  kupovina.

Šta nudi manje od konkurencije?

Najslabija karika u ponudi ovog modela su svakako stariji dizel agregati. Jednostavno, ovi motori nisu na nivou onih u VW-u, kako prvenstveno po snazi, odnosno brzinskim karakteristikama i niskoj potrošnji. Na pocetku proizvodnje, u astru II se ugradjivao TD motor od 1.7 litara, koji je preslab za ovu karoseriju, a pored toga nije nimalo tih. Bolji iznor je 2.0 DI poznat iz vektre, sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindre i 16 ventila, koji se odlikovao podjednako bucnim radom. Kasnije tek dolazi štedljiviji i nešto mirniji motor 1.7 DTI sa 75 KS, i oni dovoljno snažni – 2.0 i 2.2 DTI sa 100 i 125 KS, koji su se samo donekle približili modernim HDI i TDI agregatima. Medjutim, ukoliko po svaku cenu želite dizel motor u astri II, onda je pravi izbor novi 1.7 CDTI komon-rejl  koji se ugradjuje od prošle godine. Važno je naglasiti da starije verzije dizel motora 1.7 iako nisu snaže, odlikuju se natprosecnom izdržljivošcu. One su delo japanskih konstruktora firme Isuzu, koja je oborila mnogobrojne  svetske rekorde za dizel motore.Pouzdanost astre II je tek prosecna, odnosno na listi najboljih i najgorih automobila starosti 6-7 godina nemackog TUV-a nalazi se na nezavidnom 44-tom mestu, od ukupno 85 modela. Pored toga, nema baš previše udobno ogibljenje.

Prosecno najbolja!


Uprkos cinjenici da u kompakt klasi ima boljih modela, astra II ce kod nas još dosta dugo uživati imidž odlicnog auta. Iako je gotovo u svemu prosecna, kada su troškovi održavanja u pitanju tu je pobednik bez premca! Spoj klasicnog i modernog dizajna godi skoro  svakom, bez obzira na godine vlasnika. Važna je i cinjenica da ce rezervnih delova biti još dugi niz godina, jer se za razliku od golfa IV još proizvodi.Dakle, astra II može biti dobra kupovina, pogotovo ako odaberete neku verziju sa benzinskim motorom. Naravno, samo pod uslovom da je prethodni vlasnik vodio dovoljno brige o ovom istinskom  nemackom automobilu. Pored dobrog majstora, prilikom kupovine ce vam trebati i dosta srece, jer je kupovina polovnjaka rizik sam po sebi.
...slavni klub svima znan beogradski PARTIZAN...

bp21

#1
...






...slavni klub svima znan beogradski PARTIZAN...