News:

Srecnu Novu 2023. i puno uspeha u tipovanju zeli BonusTipovi Tim

Main Menu
Welcome to Bonus::Tipovi::. Please login or sign up.

May 03, 2024, 05:02:19 AM

Login with username, password and session length

Shoutbox

El Fenomeno

2020-11-28, 18:33:33
Tip za danas prosao uz odlicnu kvotu.

El Fenomeno

2020-11-26, 17:17:14
Postavljen tip i za veceras.

El Fenomeno

2020-11-25, 16:41:36
Postavljen tip za 25.11.2020.

El Fenomeno

2020-11-24, 17:44:40
Posle duze pauze sajt BonusTipovi ponovo online  .[ap].

El Fenomeno

2020-11-22, 15:34:06
Pozdrav drugari

SKRILL....(Moneybookers)

Started by El Fenomeno, November 06, 2007, 02:16:54 PM

Previous topic - Next topic

slasher

da li je moguce da su mi prilikom verifikacije kartice ovi sa moneybookera skinuli vise od 3 evra, posto sam isao u banku da vidim koliko su skinili i oni mi kazu da je iznos preko 3 evra, i da im nijedan drugi isnos nepise, sta da radim da li taj isnos da ukucam na moneybooker?

El Fenomeno

Malo mi je cudno da su skinuli vise od 3 eura ali probaj da ukucas. U protivnom idi u banku i trazi izvod.
 


Preporuka za clanove:
Pre postovanja na forumu obavezno procitati pravila foruma.

Pre postavljanja tipova obavezno procitati pravila postovanja za: Zajednicki tiket, Tipovi dana

sparinjo

Ja sam zapao u probleme sa Moneybookers računom jer su mi ga zaključali još pre mesec dana. Zanima me da li je neko sa ovog foruma takodje imao sličnih problema sa računom i kako ih je rešio.
Napominjem da račun koristim skoro 7 godina i za to vreme, manje-više nisam imao probleme. Medjutim, Pre mesec dana sam pokušao verifikovati novu VISA debitnu karticu. E sad da li sam ja požurio, jer možda kartica nije još bila aktivna, iako je prošlo 3 dana od preuzimanja iz banke, ili je nešto drugo u pitanju, ali meni je sada račun zaključan i stoji mi obaveštenje:
"Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.
To unlock your account, you must provide us with scanned copies of the following documents:
Your valid official identification document such as your international passport, national identity card or driving licence;
Proof of address such as recent utility bill or bank statement;
Please send them via email to: security@moneybookers.com "
Naravno ja sam im odmah poslao skan LK i raznih računa koje dobijam na kućnu adresu, ali su mi oni odgovorili sledećom porukom:
"Dear Mr. Sparovic, Thank you for the documents you have sent us. To reopen your account we need to change your existing password. This is in order to prevent future unauthorized access to your Moneybookers account. We kindly ask you after you do so, to inform us so we can unlock your account immediately. Thank you for your patience and understanding. Regards, Moneybookers Security."
Ovo mi nije baš najjasnije pa vas molim, ako neko zna, da mi pomognete kako da otključam račun.
Napominjem da na Moneybookers račun mogu da prebacujem novac sa kaldionice, ali ne mogu da vršim isplatu na bankovni račun.

El Fenomeno

Treba samo da im posaljes novu sifru i oni ce ti automatski otkljucati racun.
 


Preporuka za clanove:
Pre postovanja na forumu obavezno procitati pravila foruma.

Pre postavljanja tipova obavezno procitati pravila postovanja za: Zajednicki tiket, Tipovi dana

sparinjo

Misliš da preko e-maila pošaljem novi pass?
To mi je malo neozbiljno. Ja sam na web stranici promenio pass, ali je i dalje račun zaključan.
Uglavnom, probaću i to, pa javljam šta se desilo.

sparinjo

Račun mi j e i dalje zaključan.
Poslao sam im mailom novu sifru (password), a oni nisu otkučali račun, niti su bilo šta odgovorili.
Gledao sam mao i po ostalim forumima, pa vidim da je mnogiim korisnicima u Hrvatskoj takodje zaključan račun jer su navodno imali više medjusobnih transakcija (izmedju sebe su prebacivali novac). Sada im traže da odgovore zašto su to radili.
Mene zanima, ako je neko imao problem sličan mom, da odgovri da li ga je rešio i kako ga je rešio.

El Fenomeno

Meni su zakljucali racun negde na pocetku ove godine. Poslao sam im sva potrebna dokumenta i posle 15 dana su mi otkljucali racun. Sto se toga tice moras da budes veoma uporan i dosadan jer nisu azurni i veoma su spori. Posle otkljucavanja automatski sistem je trazio novu sifru koju sam ukucao i od tada sve je ok. Siguran sam da ces resiti problem samo je potrebno malo vremena. I jos nesto, uvek mozes da ih nazoves na broj telefona koji imas na sajtu kako bi ubrzao celu stvar.
pozz
 


Preporuka za clanove:
Pre postovanja na forumu obavezno procitati pravila foruma.

Pre postavljanja tipova obavezno procitati pravila postovanja za: Zajednicki tiket, Tipovi dana

sparinjo

Predpostavljam da će trebati vremena dok mi ne otključaju račun.
Nazvao bih ja njih telefonom, ali me zeza (ne)znanje engleskog. Tebi hvala na podršci.

milan5

Ja sam se registrovao na moneybookers,otvorio racun i visa karticu ali mi je ispao sledeci problem:
We are unable to debit payments from this credit/debit card. Please either try another credit/debit card or an alternative deposit option.
ne znam sta sada da radim i kako da verifikujem karticu jer trazi drugu ???

El Fenomeno

Proveri dobro da li si pravilno upisao broj kartice? Ako je sve to ok. i ako imas novca na njoj a i dalje nesto ne radi onda bi bilo najbolje da kontaktiras support i da sacekas odgovor jer nemam predstavu sta bi mogao da bude problem.

pozz
 


Preporuka za clanove:
Pre postovanja na forumu obavezno procitati pravila foruma.

Pre postavljanja tipova obavezno procitati pravila postovanja za: Zajednicki tiket, Tipovi dana

milan5

Ispravan je broj kartice.registrovao je bankovni racun al ne mogu da verifikujem karticu

sparinjo

Pa moraš proveriti u banci onaj raspon iznos eura od 1.01 - 2.99, koji ti je skinut sa Vise, pa ga ukucati. Tek kada to uradiš, kartica će biti verifikovana.
Meni, nažalost još nisu otključali račun.
Izgubio sam poverenje u njih.

El Fenomeno

Oni su dobri i sigurni ali jednostavno mnogo su spori. Treba biti dosadan, slati im svaki dan mail i to vise puta kako bi oni uradili nesto po tom pitanju.
 


Preporuka za clanove:
Pre postovanja na forumu obavezno procitati pravila foruma.

Pre postavljanja tipova obavezno procitati pravila postovanja za: Zajednicki tiket, Tipovi dana

milan5

#43
Quote from: sparinjo on November 09, 2008, 08:59:29 AM
Pa moraš proveriti u banci onaj raspon iznos eura od 1.01 - 2.99, koji ti je skinut sa Vise, pa ga ukucati. Tek kada to uradiš, kartica će biti verifikovana.
Meni, nažalost još nisu otključali račun.
Izgubio sam poverenje u njih.


znam,ali mi nijesu nista jos skinuli sa racuna  :'(

mythos

 
Quote from: sparinjo on October 31, 2008, 09:34:45 AM
Ja sam zapao u probleme sa Moneybookers računom jer su mi ga zaključali još pre mesec dana. Zanima me da li je neko sa ovog foruma takodje imao sličnih problema sa računom i kako ih je rešio.
Napominjem da račun koristim skoro 7 godina i za to vreme, manje-više nisam imao probleme. Medjutim, Pre mesec dana sam pokušao verifikovati novu VISA debitnu karticu. E sad da li sam ja požurio, jer možda kartica nije još bila aktivna, iako je prošlo 3 dana od preuzimanja iz banke, ili je nešto drugo u pitanju, ali meni je sada račun zaključan i stoji mi obaveštenje:
"Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.
To unlock your account, you must provide us with scanned copies of the following documents:
Your valid official identification document such as your international passport, national identity card or driving licence;
Proof of address such as recent utility bill or bank statement;
Please send them via email to: security@moneybookers.com "
Naravno ja sam im odmah poslao skan LK i raznih računa koje dobijam na kućnu adresu, ali su mi oni odgovorili sledećom porukom:
"Dear Mr. Sparovic, Thank you for the documents you have sent us. To reopen your account we need to change your existing password. This is in order to prevent future unauthorized access to your Moneybookers account. We kindly ask you after you do so, to inform us so we can unlock your account immediately. Thank you for your patience and understanding. Regards, Moneybookers Security."
Ovo mi nije baš najjasnije pa vas molim, ako neko zna, da mi pomognete kako da otključam račun.
Napominjem da na Moneybookers račun mogu da prebacujem novac sa kaldionice, ali ne mogu da vršim isplatu na bankovni račun.


Pa matori traze ti da im posaljes kopiju pasosa i kopiju nekog racuna(po mogucstvuiz banke) gde pisu tvoji ulica i broj,to im sibnes na mejl i otkljucace te!

Ako imam racun u evrima,mogu li da primim transakciju u dolarima?